joi, 28 iunie 2012

Salut!:D

Hey! Ma numesc Mihaela, dar toti cunoscutii ma striga Miha:) Am creat acest blog pentru a-mi impartasi pasiunea pentru citit, criticile, opiniile si ideile depre carti cu voi.

Scurt istoric:

Ok, asta suna cam ciudat, dar sa incepem prezentarea. Nu sunt nou in ceea ce se numeste blogosfera, pentru ca urmaresc de mult timp unele bloguri si mi-am dorit din prima zi cand am descoperit aceasta lume, sa am si eu propriul meu blog. Din cauza timpului care era intotdeauna foarte scurt, nu am reusit sa imi ating acest vis, pana ACUM. Am facut loc in program si acum ca a venit vacanta de vara, am spus ca pot sa imi inaugurez blogul.

Ce veti gasi pe acest blog?

Dupa cum am scris la inceput, veti gasi multe recenzii, opinii personale, critici si note despre carti cunoscute sau carti despre care nu ati auzit pana acum. Dar nu fiti dezamagiti, avand in vedere ca sunt o mare fana a serialului ,,Gossip Girl'' nu voi posta, doar asta pe blog. Voi deschide subiecte, zic eu, interesante, voi face rubrici la care puteti participa si voi si bineinteles voi ,,pipera'' totul cu concursuri care vor avea premii pe masura. Vreau ca acesta sa fie un blog in care cititorii sa fie activi si sa se implice in diferitele activitati pe care le voi organiza. Aici veti gasi atat muzica buna, cat si imagini putin mai ,,trasnite''. 

Despre mine?

Ce trebuie sa stiti este ca eu sunt o fire sociala si vreau ca intre mine si cititorii mei sa fie o relatie de amicitie sau chiar prietenie. Daca aveti orice intrebare pentru mine nu va sfiiti sa o spuneti, atata timp cat este o intrebare competenta. Eu voi fi deschisa la pareri, asa ca daca aveti vreun sfat pentru mine, abia astept sa il citesc. 

In incheiere va las o melodie de la Lady Antebellum:

                                                                                                                            Take care!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu